איך לבחור מצעים למיטת תינוק?

בחירת מצעים לתינוק או לפעוט יכולה להיות מהנה. הכנת רשימה מראש תעזור לך לשמור על ריכוז. קל להתאהב בפריטים חמודים במיוחד כשהם מוצגים באופנים מפתים מאוד בחנויות. הרשימה תשמור אותם על המדף ומחוץ לסל שלך. אם את יודעת גם מראש מה את רוצה אז יותר קל למצוא מבצעים על הדברים שאת צריכה:

מצעים למיטת תינוק
מצעים למיטת תינוק

ערכות מצעים לתינוק – סדינים: כשקונים סדינים לתינוק חשוב לבדוק את הגדלים שמצוינים על האריזה ולוודא שהם יתאימו למיטת התינוק שלכם. תינוקות מתנועעים ומתגלגלים כל הזמן מה שהופך סדין גדול מדי או קטן מדי למטרד לא קטן ולמקור בלתי נלאה לעצבים. הקפידי לבחור סדינים רכים לעור הרך של התינוק, כמו פלנל או פשתן. אם מדובר ביריעות כותנה רצוי שהן יהיו 300 חוטים לפחות. חשוב גם לוודא שהסדינים ניתנים לכביסה במכונה בקלות ולא מצריכים טיפול מיוחד. בחרי בצבעים אחידים, וזכרי כי תבניות כגון כלבים, בלונים, משאיות ונסיכים הם יותר בשבילך מאשר עבור התינוק שאינו או אינה ממש מבחינים בהם.  

כדאי לקנות מסגרת לעריסה או למיטה. מדובר במסגרת פנימית מרופדת המחזיקה את הסדין כך שלא יזוז בזמן שהתינוק מתגלגל או נע או זוחל. בנוסף הם מגנים על התינוק מפגיעה בראשו, זרועותיו או רגליו מצידי או גב המיטה. המסגרות הללו הנקראות לעיתים פגושים, מצפים את המסגרת הפנימית של העריסה ומהדקים אותם היטב. הפגושים הטובים ביותר לתינוקות הם אלו הבנויים מפלסטיק רך שניתן לנגב אותם במהירות עם ספוג לח ומנקה. הם מגיעים בצבעים אחידים, אך אלו עם הקישוטים חמודים יותר ומוסיפים לעיצוב הכללי.

שמיכות לתינוקות: תינוקות אוהבים שמיכות רכות מפלנל. הם מרגישים מחובקים בתוך אותן שמיכות שמותאמות בדיוק לגודל התינוק. מי שאוהב שמיכות לתינוקות יכול לעוף על עיצובים שונים מברווזים, קשתות או בלוקים. המבחר עצום גם בצבעים: צהוב, ורוד, ירוק וכחול, עם או בלי דוגמאות שיכולות לגרום ללב שלכם לרטוט. השמיכות עשויים להיות מרופדות בסאטן או בחומר אחר כדי ליצור קצה רך. חלק מהשמיכות סרוגות מכותנה.  תינוקות אוהבים לכרסם בקצה השמיכה, אז וודאו שאין שום דבר שיכול לפגוע בהם. שמיכות מרופדות עשויות להיות חמות מדי לשימוש, לפעמים אך הן מוסיפות סגנון למיטה וניתנות להסרה בקלות.