חשיבות המשקל בבחירת עגלת תינוק

עגלת תינוק היא בין האביזרים המרכזיים והיקרים יותר ששוקלים לקנות הורים לעתיד. עגלת תינוק מאפשרות יציאה נוחה מהבית עם התינוק או התינוקות בצורה נוחה ופשוטה. היא מסייעת בהרדמת התינוק או התינוקות במצבים מורכבים. היא מאפשרת להתנייד מחוץ לבית לזמנים ארוכים וללא כאבי גב או הזיעה המתלווים לעיתים למנשא. כאשר מדובר בהורה שמעוניין גם לעשות כושר מחוץ לבית בזמן הטיול אז אין מה להשוות בכלל.  מכיוון שמדובר באביזר שנועד לתנועה ושתעשו בו שימוש רב יחסית חשוב מאוד שהוא יהיה נוח ונוחות מתחילה מהמשקל – אתם רוצים מצד אחד עגלות מאוד עמידות וחזקות אך בו זמנים פשוטות לטיפול, כאלו שקל לקפל אותן אל תוך הרכב ולהעמיס אותן ללא עזרה או להיכנס איתן ולצאת איתן מהמעלית מבלי להילחם במשקוף.

1.  עגלות קלות הן לרוב קומפקטיות. הגודל הקומפקטי מאפשר להן להיכנס בקלות ברכב, במטוס, באוטובוס או אפילו ברכבת. חלקן מודולריות כך שאם יש צורך בתוספות ודברים נוספים עבור נסיעה מסוימת עם התינוק אז הן מסוגלת להגיע לנפח ולמשקל של עגלות רגילות במידת הצורך. אם זאת ביציאה פשוטה מחוץ לבית ניתן לקבל את הרגשת הקלילות והנוחות המלווה עגלות קלות.

2. עגלות במשקל קטן יותר הן לרוב קלות יותר להתקנה ולאחסון. זאת שוב בזכות המידות הקומפקטיות שלהן והמשקל הקל שלהן. הן חוסכות מקום משום שהן מתקפלות בקלות ולחלקים לא גדולים מדי ולכן ניתן לאחסן אותן בארונות סטנדרטיים יחסית. בנוסף הן מגיעות עם מנגנוני התקנה וקיפול פשוטים יחסית המאפשרים כניסה ויציאה מהבית או מהרכב בתוך פחות מדקה וללא סיוע. יש בכך יתרון נוסף כי במקרים רבים בהם נדרש גם בוסטר או אפילו שניים, במקרה ויש שני ילדים קטנים, השדרוג המשפחתי דורש שדרוג ברכב. אם עגלה קלה וקומפקטית יכולה למנוע מכם את שדרוג הרכב – החסכון הוא אפילו יותר משמעותי ממה שחשבתם.

3. קלות בתמרון – בין אם מדובר בתמרון בתוך בנייני ממשלה, במעליות או ברחובות השכונה הצרים במיוחד או החסומים על ידי מכוניות, ככל שהעגלה קלה יותר כך ניתן לתמרן אותה ביתר קלות.