כריות הריון מומלצות

"את הכי יפה כשנוח לך" משפט שאולי לא תמיד אפשר להגיד בזמן הריון, אמנם זו תקופה יפה בה מתמלאים בך חיים בבטן. תקופת ההיריון יכולה באמת להיות לא נוחה והיא כוללת איתה לא מעט תופעות לוואי כמו כאבי גב, התכווצויות ברגליים, כאבי פרקים וכמובן תינוק שגדל בטן. כל התופעות האלו יכולת גם להפוך להיות בלתי נסבלות בזמן השינה, לכן לא מעט רופאים ממליצים כעת על כריות הריון אשר יעזרו לך לישון בתקופת ההריון בצורה נוחה ועם תמיכה לאזורים הרגישים ומתן תמיכה לבטן ולירכיים. כריות אלו מגיעות ב3 צורות u c j וחלקן יכולות לתפוס לא מעט מהמקום במיטה, עד שלושת רבעי מיטת קווין סייז. אבל אם תרצי גם להשאיר מקום לבן או בת הזוג, תוכלו גם להסתפק בכריות המספקות תמיכה חלקית ואפילו שומרות מקום לעוד כרית במידת הצורך. 

כריות הריון קטנות

Booppy Side Sleeper Pregnancy pillow

אחת כריות הריון הפופולריות כיום בשוק, יחסית קטנה ובצורה מעט מוזרה אבל יחד עם המגע הרך של בד הג'רסי שעל הכרית היא משלימה את העיצוב שלה העוזר לזרימת הדם והרפיית הרקמות הרכות שבגוף. העיצוב הייחודי של הכרית מאפשר להישען עם הגב עליה ולהפחית את העומסים שמצטברים בתקופה זו על הגוף שלך, הכרית שמומלצת בעיקר לשליש האחרון של ההיריון יכולה להיות מועילה וקלה לנשיאה. את הכרית תוכלו למצוא בין 28 ל33 דולרים במגוון חנויות האינטרנט השונות.

Hiccapop Pregnancy Pillow

אחת מהכריות הנעימות והקומפקטיות שקיימות היום בשוק, בעזרת הצורה האלסטית והיכולת הגמישה של כרית זו, תוכלו להתפנק ולהניח אותה כמעט בכל צורה שתרצי שתתמוך ותעזור לפרוק את הלחצים מהאזורים הקשים. כרית זו שמעוצבת בצורת טריז יוצרת מענה למגוון תנוחות מבלי ליצור תחושה של כבדות או של עוד "שמיכה", כך שתוכלי להניח אותה בכל אזור שתרצי מבלי להרגיש שהיא נמצאת. מחיר לכרית מהסוג הזה נע בין 24 ל30 דולרים במגוון חנויות ברשת.

כריות הריון גדולות

 NiDream Premium Pregnancy U Pillow

כריות הu המובחרת והיוקרתי, בעלת מגע קטיפה היכולה לעטוף אותך כמעט בכל מצב, החל מצפייה בטלוויזיה ועד לקריאת ספר. כרית זו מעניקה תמיכה למגוון אזורים טעוני כאב בזמן ההריון, בעת ובעונה אחת. יחד עם זאת היא גם יכולה להתאים מאוד לתקופה שלאחר ההריון וגם לזמן הנקה של התינוק.  יש נשים שמתאימות את הכרית לצבעי בגדי התינוקות. הכרית עשויה מחומרים טבעיים שנשלפים בקלות וגם יכולים להתחלף, יחד עם זאת בשביל לכבס את הכיסוי, תצטרכי מכונת כביסה די גדולה. מחיר הכרית נע בין 48 דולרים עד ל54 .

Pillow U Queen Rose

אחת כריות הריון הגדולות והפופולריות כיום, מעוצבת בצורת פרסה ומושלמת במענק תמיכה לגב בזמן ההריון. כיסוי הכרית גם הוא נעים מאוד והצורה שעוזרת לעטוף ולכרבל תוכל להעניק לך לא רק תמיכה לגב, אלא גם לשאר חלקי הגוף שנוטלים בחלק במעמס ההריון. כך שתוכלי גם להישען בצורה קלה ובלי לחפש אחר תנוחות כאלו ואחרות, וגם להנות ממגע רך וכרית יציבה.  מחיר הכרית נע בין 300 ל450 שקלים.