קניית צעצועים לתינוקות באינטרנט

צעצועים לתינוקות
צעצועים לתינוקות

בשנים האחרונות הפכה רשת האינטרנט לשוק העיקרי של צעצועי תינוקות, ורק במדינה הקטנה שלנו קרוב לתשעים אחוזים מהתושבים הזמינו דבר או שניים דרך האינטרנט.  ומכיון ששוק כזה מגלגל מליוני שקלים עם מגוון של אלפי מוצרים, גם תהליך הקנייה עלול להפוך לכאב ראש לא קטן. אם אתם מחפשים אחר צעצועים לתינוקות באינטרנט, המבחר כל כך גדול  עד שתוכלו לאבד את הראש בחיפוש הראשון שלכם.
לכן ריכזנו עבורכם תשובות לחלק מהתהיות והשאלות שעולות עם קנייה כזו.

בטיחות
כשאנחנו מדברים על קניית צעצועים אנחנו חושבים על ההתפתחות שלהם ועל ההנאה שלהם כמובן.
אך לפני שאנחנו חושבים על כל אלו חשוב גם שנבדוק את בטיחות הצעצועים. ברוב חנויות הצעצועים המקוונות נוכל למצוא אישורים ועמידה בתוי תקן. מה שכן חשוב כאשר אנחנו מחפשים אחר צעצועי תינוקות, זה באמת לוודא כי לאותו הצעצוע שבחרנו ולחברה המייבאת/מייצרת יש את האישורים שהצעצוע לא מכיל צבעים וחומרים העלולים להזיק לתינוק.


צעצועי התפתחות
צעצועים הם חשובים מאוד להתפתחות התינוק, לא רק לשם השעשוע והעברת הזמן. רוב ההורים דואגים למצוא צעצועי התפתחות, אך אלמנט חשוב הוא זמן ההתפתחות של התינוק ויחד איתו סוגי הצעצועים שמשתנים.
למשל תינוקות בגילאי חצי שנה יעשו שימוש ב"בימבו מעודד זחילה" אבל כשיהיו בני גיל שנה או שנתיים, הצעצוע הזה יהיה לא רלוונטי. הדבר רלוונטי נכון עבור כל המשחקים ההתפתחותיים שיש כיום לתינוקות, לכן חשוב שתדעו כאשר אתם קונים צעצוע לתינוקת באינטרנט שגם האלמנט ההתפתחותי חשוב לא פחות. 


מבצעים וקבוצות רכישה
בשונה משאר הקניות שנעשה באינטרנט, בקניית צעצועים לתינוקות יש לנו אפשרות לקחת חלק בקבוצות רכישה ולהוזיל את המוצרים שנרצה ונוכל להנות מכוחה של קנייה קבוצתית.
המשמעות היא שלא רק שנוכל לקנות מוצרים ולקבל יחד עם אנשים מסויימים(וכך לבצע מעקב אמין יותר ודקדקני) אלא גם נוכל להשפיע על המחיר ולהוזיל אותו בעזרת הסופה של חברים.
אך מעבר לקבוצות הרכישה שמתגבשות בפייסבוק ובכל מיני אתרי צעצועים, תוכלו להנות ממגוון מבצעים.


כוח השוק
בסקר קצר שערכנו מצאנו כי הבדלי המחירים בין חנות מקוונת לבין חנות פיזית יכול להגיע לפער של בין 15 אחוז לבין ל35 אחוז, תלוי בסוג הצעצוע וביייצרן. אבל פערים מהסוג הזה יכולים להתגלות גם באתרים שונים, למשל מובייל לתינוקות מגיל שלושה חודשים ועד שנה יכול לעלות בין 100 שקלים ועד 200 שקלים. ההבדלים הולכים ומשתנים בהתאם למוצר כמו שאמרנו, אבל ההבדלים הם בעיקר בסוג הייצרן ובסוג הצעצוע. על מנת שנבין טוב יותר את ההבדלים נוכל לקבל דוגמא מרכב שטח לתינוקות, כאשר רכב שטח שכזה יכול לעלות בין 60 שקלים ועד ל1500 שקלים.
כלומר – ככל שנגדיל את החיפוש שלנו ונבין את ההיצע, נוכל למצוא את הצעצועים הנכונים לתינוקות שלנו וגם למצוא אותם במחיר שפוי והגיוני לכל כיס!


קצב תחלופה מהיר
קניית צעצועים לתינוקות יכולה להפוך לכאב ראש רציני, החל מגילאים קטנים ועד להתבגרות התינוקות בגילאי 3
. כמעט בכל רבעון נצטרך למצוא צעצוע אחר שמתאים לקצב ההתפתחות של העולל, ונצטרך גם לקנות לעיתים כמויות של צעצועים מכיוון שרובם עוד יכולים להשבר בקלות על ידי התינוק. אך מעבר ליכולת העמידה של הצעצוע, גם ההתפתחות של התינוק חשובה.
כך יצא מצב שבו נצטרך לקנות צעצוע כמעט כל רבעון או אפילו כל חודש וחצי, לכן האופציה הנכונה ביותר והזולה ביותר היא קניית צעצועים לתינוקות דרך האינטרנט. כך תוכלו לתאם את קצב הקנייה שלכם עם התפתחות התינוק ולהזמין את המוצרים בהתאם,  ואם קניתם לתינוק שלכם צעצוע המתאים לגיל חודשיים תוכלו כבר בשבוע שלאחר מכן למצוא צעצוע מתאים יותר ומפתח יותר לחודשים הבאים.
כך לא תצטרכו להגיע כל פעם אל חנות הצעצועים ופשוט לקנות את הצעצוע מבלי לקנות עוד דברים שלא תצטרכו.


סיכום
רוב הקניות כיום מתבצעות באינטרנט, כמובן שהרוב הגדול מתבצע בצורה הגונה ומאובטחת
אבל תמיד יהיה לנו איזה שהוא חשש שמא הדברים לא יגיעו כמו שצריך.
אז דבר ראשון עלינו להוריד את החשש הזה, גם מכיוון שרוב האתרים היום מציעים משלוח חינם(גם בהחזר הפריט) גם כי במידה ותקבלו מוצר בטעות או לא תקין, תקבלו מענה מרוב החנויות ובצורה מהירה.
אך גם זמן המשלוח ברוב החנויות המקוונות לא עולה על שבועיים, כן גם כאלו שמצריכים משלוח בינלאומי יכולים להגיע כיום בצורה מהירה ולרוב בעלות נמוכה.
לכן אם הפכתם להורים לראשונה וצעצוע לתינוק נשמע לכם כמו נחיתה על מאדים, זכרו כי תוכלו להעזר בשירותי האינטרנט ולמצוא את הצעצוע המושלם עבור העולל שלכם.
כך שלא רק שתוכלו למצוא מוצרים במחירים מצחיקים שמגיעים במהירות, אלא גם תוכלו להשוות בין שלל אתרים ומבצעים ולקבל את המחיר הטוב ביותר עבורכם.
זכרו רק כי תוכלו למצוא כמעט כל צעצוע שיעמוד ברוב הדרישות!