שילובי עגלות תינוק

צריכים עגלה לתינוק אבל חושבים כבר ללכת על סט פתרונות שיתאים עיצובית ופונקציונלית לצרכים נוספים שלכם? הנה כמה פתרונות ששווה לשקול:

עגלות שהן מערכת לנסיעות – מדובר בעסקאות חבילה שבדרך כלל מורכבות מטיולון רגיל כבד וגדול יותר ומושב ובסיס תואמים לרכב. פתרון זה עולה יותר מעגלה עם מושב מתפרק לרכב, אך לרוב האיכות של המוצר טובה יותר וניתן להשתמש בו זמן רב יותר מכיוון שאין צורך כל פעם לפרק ולהרכיב את המושב ומשום שהוא יכול להיות מסיבי ועמיד יותר ולא קומפקטי המאפשר הרמה והזזה.

עגלה אנגלית קלאסית
עגלה אנגלית קלאסית

עגלות שילוב – דומות מאוד לסוג הקודם אלא שלא מדובר בטיולון שלרוב מכוון למצב ישיבה או חצי שכיבה אלא מכילות עגלה למצב שכיבה מוחלט. בדומה לעגלות האנגליות המסורתיות המאפשרות לתינוק לשכב בצורה שטוחה קלאסית בתוך העגלה. אך מכיוון שפתרון זה מוגבל יחסית לחודשים הראשונים בלבד של התינוק הוא פחות כלכלי לטווח ארוך. למרות שכיום ישנן עגלות מתוחכמות מאוד המשלבות הן את אפשרות השכיבה והן אפשרויות מתקדמות יותר של ישיבה לגילאים מתקדמים יותר.

עגלת תינוק קלה – היא כבר העגלה המתאימה יותר לתינוקות ופעוטות מבוגרים בגלל העדר תמיכת הראש והעדר היכולת לשכב באופן מלא, היא עגלה פשוטה ללא סלסולים ששוקלת בין 10 ל 12 ק"ג, היא מתקפלת בקלות ותופסת מעט מאוד מקום מקופל. מדובר בדגמים יקרים פחות ולרוב אפשר לקבל אותן במבצע יחד עם עגלה מהסוג הנ"ל לטובת הגילאים המוקדמים יותר.

עגלת התינוק הקלאסית – אם רוצים לקחת את העגלה המסורתית האנגלית לאקסטרים אז זו כנראה העגלה עבורכם. העגלה מציעה משטח שינה שטוח ורחב עבור התינוק שלך. העגלה יחסית מסיבית, לא ניתנת לקיפול בקלות ושוקלת לא מעט. היא מגיעה עם צמיגים מתנפחים גדולים יחסית וניתן להרחיב את שטח השינה כך שיתאים לתינוקות מגיל לידה ועד גיל שלוש. מדובר בעגלות יקרות יחסית מחומרים איכותיים מאוד אך קחו בחשבון שהיא אינה מתאימה לכל ילד או ילדה. ילדים רבים החל מגיל שנה וחלקם אפילו עוד קודם יחליטו כי נמאס להם להיות בעגלה רק במצב שכיבה והם מעוניינים לראות להם הם נוסעים או לחלופין לשבת מה שהופך את ההתנהלות עם עגלה כזו למורכבת יותר.