בגדים איכותים וזולים לילדים באינטרנט

כיום ברשת נוכל למצוא כמעט כל דבר שנחפש החל מסיגרים ומקררי יין ועד לכפכפי בית עם ציור של חתול, אך להורים שביניכם יכולים להשתמש באינטרנט על מנת להוזיל את עלויות בגדי הילדים שלכם.
כמובן שילדים כמעט עד גיל העשרה נוהגים להתלכלך בצורה מופרעת, דבר שמצריך מאיתנו כהורים להמציא להם עוד ועוד פרטי לבוש לכל ימי השנה. כיום באינטרנט תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרים וחנויות אשר יעזרו לכם למצוא בגדים איכותים וזולים באינטרנט וכמה עצות לזה תקבלו במאמר הבא.

עלי אקספרס וחבריו
אתר עלי אקספרס מציג בתוכו אינספור חנויות אשר מוכרות בגדים לגילאים שונים ובסגנונות שונים, למשל תוכלו למצוא חליפת ילדים בין גילאי חצי שנה לשנה, מעוצבת או שלא במחיר מומצע שבין 35 שקלים לעד 100 שקלים. אך מלבד החנויות שעלי אקספרס מספק לנו, תוכלו למצוא גם את אתר נקסט הפופלרי וגם אצלו המחירים יכולים להשתנות לפי הקטגוריה, אבל בהחלט לא יוצאים מפרופורציה בהשוואה למחירים בעלי אקספרס.

מקומי זה הכי
מלבד חנויות עלי אקספרס נקסט ושאר אתרי האופנה החדשים, תוכלו למצוא גם מבצעים חגיגים באתרים של חברות מקומיות כמו דלתא המציעה סיילים של שלושה פריטים במאה שקלים בתוספת משלוח של שלושים שקלים. גם בגולף תוכלו למצוא מחירים שיכולים להזכיר את עלי אקספרס, ששם תוכלו להנות ממבצע של 3 בגדי סט גוף לתינוקות ב73 שקלים כולל משלוח. 

קבוצות רכישה
כיום מתקיימות קבוצות רכישה בעמודים שונים בפייסבוק ובאתרי קניות, בעזרתם תוכלו להוזיל את הקניות במגוון פריטים מידות ולגילאים שונים. קבוצות אלו אשר עושות רכישה מאסיבית מצליחים להוזיל לרוב את המחירים בין חמש עשרה אחוז עד לעשרים וחמש, כמובן תלוי באתר ובדגמים.
אך לא תמיד תמצאו את הפריט אותו רציתם בקנייה מהסוג הזה וכנל לגבי מידות וצבעים, יחד עם זאת היא יכולה להשתלם.

סיכום
בשביל שתוכלו למצוא בגדים איכותים וזולים באינטרנט לילדכם, חשוב שתעשו סקר שוק קטן ובו תכלילו את דמי עלות המשלוח, את זמן המשלוח וכמובן את הכדאיות.
בהצלחה בחיפושים!