בחירת עגלה לתינוק

מלבד המכונית המשפחתית, הרכב הראשון שילדך יבלה בו רוב הזמן הוא עגלת התינוק שלו. זה הופך את העגלה של התינוק שלך לפריט חשוב מאוד וככל שהזמן עובר וילדך גדל, את עלולה לגלות שאת זקוקה ליותר מסתם עגלה אלא עגלה שתוכל להתאים עצמה ולגדול עם תינוקך. מן הסתם בטיחות ונוחות התינוק שלך הם שני הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת עגלת תינוק. עם זאת, עליך לזכור גם את עצמך – הרי את זו שלרוב תרימי, תרכיבי, תפרקי, תנשאי ותדחפי את העגלה. לכן שיקול לא פחות חשוב מנוחות התינוק – הוא נוחותך ולכן חפשי את סוג העגלה שתקל על חייך.

בחירת עגלת תינוק

עגלות סטנדרטיות – עגלות תינוק סטנדרטיות זמינות בסגנונות, צבעים ועיצובים שונים. בדרך כלל יש להן מושבים מרופדים לנוחות שיכולים גם להישען לאחור. רוב העגלות הללו מגיעות עם אחסון מתחת למושב ורבות מהן כוללות הצללה מהשמש. הישיבה יכולה להשתנות כאשר התינוק יכול להיות עם הפנים לאחור או עם הפנים לפנים ובחלקן אף ניתן לשנות בין שני המצבים.

עגלות עם מושב לרכב – מאוד דומות לעגלות הסטנדרטיות, אך בעגלות אלו המסגרת מתפרקת מהמושב עצמו שהופך בעצמו לכסא בטיחות. היתרון העצום של עגלות אלו הוא באפשרות להעביר תינוק ישן מהעגלה אל הרכב או להיפך. מדובר בפתרון פנטסטי עבור הורים שיודעים שיאלצו לבלות שעות רבות עם תינוקם ברכב. חשוב מאוד לוודא כי מושב הבטיחות מאפשר התחברות פשוטה לכסא הרכב מצד אחד ולוודא כי משקל הכסא הוא נמוך יחסית מצד שני. ככל שמשקל המושב בעצמו יהיה כבד יותר כך אתם תתקשו להעביר את המושב עם התינוק מהעגלה לרכב וחזרה במיוחד כאשר התינוק יגדל ויעלה או תעלה במשקל. מצד שני חשוב לזכור כי פתרון זה יעיל לכל היותר עד גיל שנה, לאחר מכן התינוק כבר יצטרך לכסא בטיחות מתקדם יותר לרכב המאפשר להחזיק משקל גדול יותר. חשוב לזכור זאת בבחירת דגם זה משום שהפתרון מתייתר לאחר שנה לכל היותר.

כמובן שאם אינכם מתכננים נסיעות רבות ברכב אזי האפשרות השנייה אינה רלוונטית עבורכם. לקריאה נוספת – http://babyshoes.co.il/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%98/